Capítulos de libros
Corporate Social Marketing, Drunken Tourism and Sustainability: The Case of Meliá Hotels International in Magaluf, Spain
Responsible Consumption and Sustainability Case Studies from Corporate Social Responsibility, Social Marketing, and Behavioral Economics
Año: 2023; p. 1 - 307
BIANCHI ENRIQUE CARLOS; SANCHEZ CAROLINA; BRUNO JUAN MANUEL; M. MERCEDES GALAN-LADERO; GALERA-CASQUET, C.; HELENA ALVES
Villavicencio - Banco de Bosques: "Leave your Mark, a Reserve for More Reserves". Marketing Campaign to Recoverd forests from Argentine Chaco.
Cause-Related Marketing
Lugar: Cham; Año: 2021; p. 1 - 447
BIANCHI ENRIQUE CARLOS; SANCHEZ CAROLINA; M. MERCEDES GALAN-LADERO; HELENA ALVES
PLAN OF ACTION AGAINST THE FIRE: EDUCATIONAL PROGRAMME BOMBI , THE FIREFIGHTER
CASE STUDIES ON SOCIAL MARKETING. A GLOBAL PERSPECTIVE
Lugar: Badajoz; Año: 2019; p. 25 - 36
BIANCHI ENRIQUE CARLOS; BRUNO JUAN MANUEL; SANCHEZ CAROLINA; NORA GORROCHATEGUI; VALMIR MARTINS DE OLIVEIRA; NELSON STEVENSON PALAMARA
La Responsabilidad Social de los destinos turísticos: impacto en la percepción de calidad de servicio y en la imagen del destino
Responsabilidad Social de las Organizaciones (RSO). Estudios desde la mirada de la Responsabilidad Social hacia los Objetivos de Desarrollo Sostenible en América Latina
Lugar: Santiago de Chile; Año: 2019; p. 161 - 183