SAN MARTÍN MARÍA GIMENA
Artículos
MARIO LOPEZ BARRIOS Y MARÍA GIMENA SAN MARTIN
Materiales de enseñanza y aprendizaje de lenguas-culturas extranjeras sensibles al contexto: diseño, implementación y evaluación
Abordajes UNLaR; Lugar: La Rioja ; Año: 2022 vol. 12
MARÍA GIMENA SAN MARTIN Y AGOSTINA ESCOBAR BOSCO
Las emociones de los docentes en formación durante el proceso de aprender-a-enseñar una lengua-cultura extranjera
Abordajes UNLaR; Lugar: La Rioja ; Año: 2022 vol. 12
LOPEZ BARRIOS, M.L.; SAN MARTIN, M.G.; VILLANUEVA DE DEBAT, E.
EFL vocabulary teaching beliefs and practices: The case of two teachers in Argentina.
Tesol Journal; Lugar: New Jersey; Año: 2020
SAN MARTÍN, MARÍA GIMENA
Scaffolding the Learning-to-Teach Process: A Study in an EFL Teacher Education Programme in Argentina
Profile: Issues in Teachers' Professional Development; Lugar: Bogotá; Año: 2018 vol. 21 p. 121 - 134
SAN MARTÍN, MARÍA GIMENA
A supervisor's scaffolding strategies in EFL Teacher Education: A case study in Argentina
ELTED journal; Lugar: Coventry; Año: 2018 vol. 21 p. 30 - 36
LAURÍA DE GENTILE, PATRICIA, HELALE, GABRIELA , SAN MARTÍN, MARÍA GIMENA
Materiales para facilitar la lecto-comprensión en inglés en la escuela secundaria de adultos.
Encuentros: reconociéndonos en la construcción del conocimiento.; Lugar: Córdoba ; Año: 2012 p. 1 - 4
HELALE, GABRIELA, SAN MARTÍN, MARÍA GIMENA & VILLANUEVA DE DEBAT, ELBA
Pre-service teachers' motivation: what moves non-native students to become teachers of English?
Teacher Training and Education SIG Newsletter, IATEFL; Lugar: Kent; Año: 2012 p. 17 - 18
VILLANUEVA DE DEBAT, ELBA; HELALE, GABRIELA; SAN MARTÍN, MARÍA GIMENA
Using forums to promote reflection in EFL teacher education
LEARNING TECHNOLOGIES, SIG, CALL REVIEW, IATEFL; Lugar: Canterbury ; Año: 2011 p. 4 - 8
SAN MARTÍN, MARÍA GIMENA; HELALE, GABRIELA
Assessing the practicum: a comparison of cooperating teachers? and student-teachers´ perceptions of the assessment criteria in an Argentinean TEFL undergraduate course
The Teacher Trainer; Lugar: Oxford; Año: 2011 vol. 25 p. 15 - 18