DALLA COSTA NATALIA VERÓNICA
Capítulos de libros
La alfabetización académica como un fenómeno lingüístico, cognitivo, sociocultural y crítico durante los procesos y prácticas de escritura de una tesis doctoral
Estrategias de escritura de tesis en la enseñanza superior (Escribo...luego existo)
Lugar: Córdoba; Año: 2021; p. 163 - 211
The Argumentative Essay from Multiple Sources: Genre-Based Instruction to Foster Autonomy in EFL Academic Literacy
Argumentative writing in a second language: Perspectives on teaching, assessment, and research
Lugar: Michigan ; Año: 2021; p. 204 - 222
Towards enhancing EFL academic literacy: The effect of genre-based instruction on summary-response writing
Voices and views: English language issues from different perspectives
Lugar: Córdoba; Año: 2019; p. 1 - 357
Hacia la autonomía en la escritura a través de la enseñanza de estrategias metacognitivas:
Investigación y práctica de la escritura en lengua extranjera en la universidad
Lugar: Córdoba; Año: 2014;
EFL Literacy Instruction: Integrating Strategic Reading and Academic Writing
English for Academic Purposes and Language Skills: Research and Classroom Applications
Lugar: Córdoba; Año: 2009; p. 1 - 209