SAN MARTÍN MARÍA GIMENA
Capítulos de libros
From principles to competences: Student-teachers' understandings of CLIL in an ELTE programme
Content and Language Integrated Learning in South America
Lugar: Cham ; Año: 2024; p. 111 - 128
Student-teacher's beliefs and emotions about an EFL teaching practicum: A proposal to support their development processes
Professional Development through Teacher Research: Stories from Language Teacher Educators
Lugar: Bristol; Año: 2022; p. 72 - 88
Scaffolding the learning-to-teach process in EFL Teacher Education: An analysis of the tutoring sessions between a practicum supervisor and the student-teachers
Voices and views. English language issues from different perspectives
Lugar: Córdoba ; Año: 2019; p. 48 - 86
Significados ideacionales en el feedback del discurso docente
Problemáticas en enseñanza y aprendizaje de lenguas
Lugar: Bahía Blanca; Año: 2016; p. 252 - 277
Percepciones de estudiantes del profesorado de inglés de la Facultad de Lenguas, UNC respecto de la enseñanza de fonética y fonología
Oralidad: miradas plurilingües desde la fonética y la fonología
Lugar: Córdoba; Año: 2013; p. 305 - 312
El discurso de la práctica pre-profesional: análisis de la transitividad y elementos valorativos
Discurso especializado: Estudios teóricos y aplicados
Lugar: Mendoza; Año: 2012; p. 169 - 187